skip to Main Content

Workshop LinkedIn Adverteren

Effectief jouw doelgroep bereiken

  • Basis cursus
  • 23 juli | halve dag
  • 09:00 – 13:00
  • 350,-

De workshop

LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk van Nederland. Naast het onderhouden van je zakelijke netwerk is het binnen LinkedIn mogelijk om relevante content te delen in de vorm van advertenties. Door middel van adverteren binnen LinkedIn kan je met adverteren een groter en gerichter bereik creëren. LinkedIn biedt steeds meer mogelijkheden en de verschillende targeting mogelijkheden kunnen erg interessant zijn. Denk hierbij aan gericht adverteren op functietitels, branches, bedrijven, opleidingsniveau en bedrijfsgrootte. Wil jij zelf aan de slag met adverteren binnen LinkedIn? Dan is deze workshop geschikt voor jou!

Voor wie bedoeld?

Voor iedereen die wil beginnen met adverteren op LinkedIn, of er meer uit wil halen. Jij bent in jouw bedrijf (mede) verantwoordelijk voor de bedrijfspagina of stuurt hiervoor een extern bureau aan. Denk aan: social media managers, communicatieadviseurs, online marketing managers en marketeers.

Het programma

Benieuwd naar de inhoud van de LinkedIn adverteren workshop? Bekijk dan het tabblad Programma om een preview te krijgen van de onderwerpen.

Direct rendement

  • Je kunt zelf aan de slag in de campagnemanager van LinkedIn
  • Je weet wat voor jouw bedrijf de beste mogelijkheden zijn om op LinkedIn te adverteren
  • Na de workshop weet je hoe je een advertentiecampagne opzet
  • Je kunt je eigen doelstelling vaststellen voor je LinkedIn campagne

1. Introductie

Adverteren is een hele mooie tool om te gebruiken wanneer jij op zoek bent naar nieuw personeel en/of jouw expertise onder de aandacht wilt brengen binnen dit social media platform. Maar hoe kun je dit het beste doen? Dat leer je tijdens deze workshop.

2. Instellen van LinkedIn Campagnebeheer

De eerste stap is het juist instellen van het LinkedIn campagnebeheer. Van al jouw gegevens tot het koppelen van jouw pagina’s. Samen gaan wij tijdens deze workshop alles goed instellen zodat jij daarna aan de slag kunt met het opstarten van online campagnes.

3. Manieren van adverteren

Nu jouw campagnebeheer ingesteld is kun je gaan starten met het inzetten van online campagnes. Maar op welke manieren kun je advertenties gaan inzetten? Wat zijn daarin de mogelijkheden? Wij vertellen jou daar alles over in deze workshop

4. Plan van aanpak

Wat is het doel van de campagne die jij wilt gaan inzetten? Welke doelgroep wil jij gaan bereiken? Welke content ga jij gebruiken voor de campagne? Alle belangrijke punten die komen kijken bij het instellen van een online campagne gaan wij samen opschrijven in een klein plan van aanpak. Dit zodat jij alle handvatten op één plek hebt tijdens het instellen van de campagnes, als houvast bij het lezen van alle data, het eventueel bijsturen van de campagne én als evaluatie na afloop.

5. Instellen van jouw eerste online campagne

Met het uitgeschreven plan van aanpak is het nu tijd om daadwerkelijk de campagne in te gaan stellen. Alle stappen gaan wij samen doorlopen zodat jij weet hoe jij een campagne goed neerzet.

6. Leren de data te lezen van een campagne

Nu jouw campagne loopt wil jij graag weten hoe jij bepaalde data kunt lezen zodat jij weet hoe een campagne het doet. Dit geeft inzicht in of jij deze campagne moet bijsturen ja of nee en/of nadat de campagne is afgerond, of deze succesvol is geweest aan de hand van de doelen die jij vooraf voor jouw bedrijf hebt gemaakt

Data & Locatie

Onderstaand overzicht bevat de startdata en locatie van deze workshop.

21-05-2019 | halve dag
09.00 – 13.00
Van der Valk hotel Utrecht
Utrecht

Prijs

De prijs voor deze cursus is €350,- exclusief btw.

Astrid Damen
Social Media Specialist

Locatie

Van der Valk hotel Utrecht

Data & tijden

21 mei | halve dag | 09:00-13:00

Schrijf je direct in of vraag meer informatie aan

Social Media
Strategie

Facebook &
Instagram

Facebook &
Instagram

Back To Top